امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

۳ماهگی گل پسری من😙

1398/7/9 17:56
897 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم سلام

این پست رو باید ۱۳ روز پیش برات می گذاشتم اما اصلا فرصت نکردم از یه طرف واکسن و تولد ۶ سالگی ساره و آماده کردنش برای مدرسه و ورودش به مدرسه و از طرف دیگه هماهنگ شدن با مهر و زود بیدارشدنها و تزئینات دفتر ساره و ...

شما هم که ماشاالله در حال بزرگ شدنی و مدام میخواهی بنشینم و باهات حرف بزنم.

و اما این پست:

سه ماهگیت مبارک عزیزکم.

و شما در پایان ۳ماهگی

وقتی باهات حرف می زدیم لبخند میزدی و هرازگاهی خنده ی صدادار داشتی.

صداهایی از خودت درمی آوردی مثل آقا و ...

دستانت دیگه همیشه مشت نبود و یه کم باز نگه می داشتی.

وقتی شما رو می نشاندیم روی مبل تعادل داشتی و سرت رو برای یه مدتی بالا نگه می داشتی.

در حالت دمر که می گذاشتیمت سرت رو یه کم بالا نگه می داشتی.

با سر و چشمانت حرکات اجسام و صداها رو دنبال می کردی.

من رو کامل می شناختی و وقتی از کنارت می رفتم حتی بالای سر هم چشمانت دنبالم بود.

جغجغه رو در دستت که می گذاشتم محکم می گرفتی و تا چند دقیقه از دستت نمی افتاد.

صدای جغجغه رو دوست داشتی و باهاش آروم می شدی.

توی رختخوابت تکون میخوردی و پایین می اومدی.

بین شیرخوردنت چند بار بهم نگاه می کردی و می خندیدی و دوباره شیر می خوردی.

خیلی خوش اخلاقی و وقتی باهات حرف می زنیم کلی می خندی.

فعلا همین ها رو یادمه عزیزکم.



یه کیک کوچولو هم واسه ۳ ماهگی شما که با ۶ سالگی ساره جون مصادف بود پختم میخواستم عکست رو روی اون بگذارم نشد😁





امیرعباس و حسناجون😘 (حدیث کسا خونه خاله صدیق)





بهانه های زندگی من🤗



امیرعباس جغجغه به دست😁



امان از دست این آجی که شما رو به چه روزی درمیاره🤣



۳۱ شهریورماه اولین باری که رفتی شهدا😄







دوستت دارم ‌کوچولوی دوست داشتنی من😍😍😍


 

پسندها (8)

نظرات (6)

عمه فروغعمه فروغ
9 مهر 98 18:28
ماهگردت مبارک❤😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
مرسی عزیزم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 مهر 98 18:39
سومین ماه تولدت مبارک پسرطلا😍😍😍
عشقی کووووچووولو❤❤❤😘😘😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 مهر 98 21:00
عزیزم! سه ماهگیش مبارک
طاهرهطاهره
10 مهر 98 8:38
سه ماهگیت مبارک عزیزم وهمچنین تولدساره گلم مبارک🎂
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
مرسی گلم😘
مامان آیسلمامان آیسل
10 مهر 98 12:51
ماشالله به گل پسر شیرینمون❤️
یلدا
10 مهر 98 14:51
امیر عیاس فک میکنم دیگه وقتشه که بخورمت...😅😅😅
سومین ماهگرد زندگیت مبارک.