امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

پنج ماهگیت مبارک پسرکم😙

1398/8/28 15:33
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

پنج ماهگیت مبارک👏👏👏

چقدر زود پنج ماه گذشت و چقدر زود به نیم سالگی ات نزدیک می شویم😊

بلند برایمان می خندی.🤣

وقتی صدایمان را می شنوی مخصوصا صدای ساره را، ه طرف صدا برمی گردی حتی اگر بالای سرت باشیم سرت را به طرف بالا میچرخانی و نگاه میکنی.😉

از دیدن تصویر خودت در آینه کلی لذت میبری و ذوق میکنی.

صورتت را که میشویم می خندی.😘

میتونی دمر بیفتی اما خیلی انگار علاقه ای نداری و در این ماه دو سه بار بیشتر دمر نیفتاده ای.😁

قبلا روی پایت نمی ایستادگی اما یک هفته ای میشه که وقتی میگیریمت دیگه روی پات می ایستی برای چند ثانیه.😊

علاقه ی زیادی به نشستن داری و حتی برای چند ثانیه هم بدون کمک می نشینی.🤗

عاشق یکی از عروسکهات (عروسک سگ قلب دار😊) هستی و کلی باهاش سرگرم میشی.

مدام دوست داری باهات حرف بزنیم و حرف بزنی😚

یه کم لثه هات سفید شده و سفت. فکر کنم میخوای دندون دربیاری آخه هم آب ذهنت راه افتاده و دستت مدام توی ذهنت و هم خیلی غُر میزنی و حوصله نداری.😐

با شیر هم دیگه انگار سیر نمی شی و غذا رو توی این ماه شروع میکنم. ☺

فعلا همین ها رو یادمه اگه چیز دیگه ای یادم اومد اضافه میکنم.

عکس های پنج ماهگیت رو هم بعدا در یک پست جداگانه می گذارم.

خیلی دوستت دارم کوچولوی دوست داشتنی من 🤗


 

پسندها (8)

نظرات (5)


28 آبان 98 19:08
نازی😚چقدر جیگر هستن ایشون😚😚😚😚
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
نظر لطف شماست گلم😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 آبان 98 21:08
ای جانمممم دلم خواست این خوشگل پسروو😘😘😍😍😍❤
عمه فروغعمه فروغ
28 آبان 98 22:27
پنج ماهگیت مبارک😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 آذر 98 22:38
خدا براتون حفظش کنه
اگر دوست داشتید وبلاگ منو دنبال کنید
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم.
چشم حتما با افتخار😊
یلدا
3 آذر 98 14:23
پنج ماهگیت مبارک عزیز دلم.
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم😘