امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

جشن دندونی😘

1399/5/15 11:54
548 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام✋

بالاخره شنبه ی این هفته یعنی ۱۱ مردادماه برات جشن دندونی گرفتیم.🤗

به خاطر کرونا خیلی استرس داشتیم اما خوب دیگه یه جشن کوچولو برات گرفتیم.😊

برات آش دندونی پختم (البته یه قابلمه ی کوچیک پختم چون همه این آش رو دوست ندارند😉)

و آش رشته هم پختیم و برای همه دادیم.😄

یه کیک هم خاله راضی زحمت کشید و برات پخت و با هم تزئین کردیم.😁

و یه ژله هم درست کردم که البته یادم رفت ژله ی سفیدش رو بریزم و با امکاناتی که داشتم تزئین کردم😄

خاله زهره هم زحمت دوخت لباست رو کشید و خودم با نمد برات تزئین کردم و یه تاج نمدی هم برات درست کردم که البته نمیگذاشتی روی سرت باشه😁

الان ۴ تا دندون داری دو تا بالا و دو تا پایین که همش رو با هم درآوردی.😘

مبارکت باشه گلم😗

خیلی دوستت دارم عزیزم😍😍😍
















کیک دندونی که البته ۴ تا دندون اطرافش بود که یکیش توسط میر مهدی خورده شد😁



لباس و تاج نمدی😍





ریسه نمدی😄















اینم دو تا دندون بالایی👇



و دو تا دندون پایینی👇



و آش دندونی و آش رشته و ژله😊

پسندها (8)

نظرات (2)

طاهرهطاهره
18 مرداد 99 15:25
جشن دندونیت مبارک فندق
چرافسقلیوبااون لباس ناز،نخوردینش
 
طاهرهطاهره
18 مرداد 99 15:27
عیدغدیرهم مبارک دوست گلم❤
برای عیدی درحقم یه دعای خیربکنین😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
چشم حتما😊