امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

اولین پارک بادی😍

1399/4/11 14:43
171 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک دوست داشتنی من سلام😍

هفته ی پیش چهارشنبه شب (۴ تیرماه)، خانوادگی بعد از مدتها با عمه ها یکی دو ساعت رفتیم باغ غدیر.😊

شام هم الویه درست کردیم و دور هم نوش جان کردیم.🌯

و بابایی هم شما را برای اولین بار به پارک بادی در باغ غدیر برد و شما چه ذوقی کرده بودی و می خندیدی.😊

( البته در وسایل پارک که نشستی روشن نبود و همینطور که خاموش بود بازی می کردی)😉

پسرم تا می‌توانی برایم بخند تا خستگی هام فراموشم شود. برایم بخند تا زندگی‌ کنم. برایم بخند که خنده‌های تو شیرین ترین و بهترین اتفاق دنیاست. 😊

پسر عزیزم
نور چشمانم
به خود می‌بالم که خداوند امانت ارزشمندی چون تو را به من داد
و از او می‌خواهم که مرا لایق حفظ این امانت قرار دهد.
دعا می‌کنم همیشه سربلند و سرافراز باشی و دست حق نگهدارت

هر نفست برایم نبض زندگیست که دلم را پر امید و خانه‌ام را روشن می‌کند.

تو پرنورترین و درخشان‌ترین ستاره آسمان قلبم هستی
در نگاهت به دوردست‌ها سفر می‌کنم
جایی که من باشم و تو و بهشتی که زیر پای هر دوی ماست
دوستت دارم…. بیشتر از دیروز…. کمتر از فردا…

برای منی که از تمام تکرار‌ها فراری بودم
دوست داشتن تو
شیرین‌ترین کار تکراریه هر روز منه

دوستت دارم پسرک دوست داشتنی من😍

پسندها (7)

نظرات (3)


11 تیر 99 17:25
سلام 
وبلاگتون رو دنبال کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین😘😘😘😊
ممنون
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
سلام چشم حتما
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 تیر 99 20:13
خدا حفظشون کنه خدا سایه شما را از سرش کم نکنه 
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم 
خدا اسراجون رو هم برای شما حفظ کنه😍 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
12 تیر 99 9:26
خوش باشید همیشه❤
چ خوب ک میتونید برید پارک
اوضاع خوزستان اصلا خوب نیست 
وضصعیتش بین قرمز و سیاه و هشدار در نوسانه
دل خودمون و بچه هامون واسه پارک و خانه ی بازی لک زده
خدا کنه سلامتی دوباره ب مردم جهان برگرده
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
انشاالله هر چه زودتر اوضاع خوب بشه