امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

پسرکم دوستت دارم😍😍😍 نه ماه و نه روزگیت مبارک

1399/1/4 19:44
326 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه

 

فرزندم...

 

یاد قلبت باشد

یک نفر هست که دنیایش را همه ی هستی و رویایش را به شکوفایی احساس تو پیوند زده و دلش میخواهد لحظه ها را با تو به خدا بسپارد

 

وقتی شادمانه می خندی و به یکدیگر عشق می ورزیم دنیا از آن من است

 

حال که تو را دارم دیگر از خدای خود چه می خواهم

 

 

 

این روزها به خاطر داشتنت

 

 

 

بی اغراق لبریز از عشق و محبت هستم😊




پسرم بخند آنچنان که از قهقه ی مستانه ات گوش فلک کر گردد


بخند که از طنین خنده هایت فرشتگان به رقص آیند

 

کودک دلبندم

 

آسوده بخواب

که فرشتگان را گفته ام

از گهواره ات دور شوند

تا ترنم لطیفشان تو را بیدار نکند

 

و پروانه های باغ را سپرده ام

 

تا هنگامی که تو در خوابی

از این گل به آن گل پرنکشند

زیرا تو آنقدر لطیفی 

که صدای پرهایشان را خواهی شنید.

 

من

 

ترانه های آرام لالایی را

آهسته برایت زمزمه خواهم کرد

و شیره جانم را

قطره قطره در کامت خواهم ریخت

و بیدار خواهم ماند

تا تو به خواب ناز فرو روی

وعطر نفسهای کوتاهت

چشمم را گرم کند

آنگاه هوشیارانه کنارت خواهم آرمید

و نفسهای کوتاه تو را

در تمام طول شب خواهم شنید



و چه عاشقانه ساره روسری بر سرت می کند و اینگونه با تو بازی میکند تا صدای خنده هایت را بشنود.😍



و تو مشغول بازی با بازی های ساره ای و سرمست از این بازی😁



شیطنت هایت را هم دوست دارم و عاشقانه میخواهمت😍



 

خداوندا پناه پسرم باش

 

جهان تاریکی محض است، میترسم کنارش باش

تویی یکتا، تو بی همتا، تو در سختی پناهش باش


پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


4 فروردین 99 20:18
چقدر ناز دلبندتان ممنون از پیام قشنگتان
مامان فاطمهمامان فاطمه
4 فروردین 99 20:20
ناز بشی پسر😍
نرگسنرگس
5 فروردین 99 0:08
ماشالله به این گل پسر
عمه فروغعمه فروغ
5 فروردین 99 14:01
ای جانم😍چه خوردنی شده😘 خدا حفظش کنه 💖
یلدا
9 فروردین 99 13:48
خدایا امیر عباسی رو زیر سایه مامان و بابا جونش حفظ کن تا برای مامان خوب و بابای مهربونش بچه ی خوبی باشه و برای خواهر نازش داداش بی نظیر.
😍
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون گلم بابت دعای خوبت😍