امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

عکسهای ده ماهگی امیرعباس جان😘

1399/3/14 11:14
241 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

ببخش که اینقدر کم برات می نویسم و وبلاگت رو به روز نمی کنم.

اصلا شرایط خوبی نداشتم.

حالا فعلا عکسهای ده ماهگیت رو با تقریبا یک ماه و نیم تاخیر برات میگذارم و در پست های بعدی از این روزهات برات میگم.

خیلی دوستت دارم عزیزم







تا یه لحظه ازت غافل می شدیم حلقه ی شکلات ها رو به هم می زدی😁






 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فاطمهمامان فاطمه
14 خرداد 99 14:55
جونم..پسرک بلا.ماهگردت مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 خرداد 99 16:12
خدا حفظشون کنه عزیزم😚😚

هزار ماشالله ب آقا امیرعباس گل😘

هر چی میگذره بیشتر داره ب ساره جون شبیه میشه😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
آره همه همینو میگن😉
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 خرداد 99 18:00
خدا حفظش کنه براتون خاله جون
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
مرسی گلم😍😍😍😍
عمه فروغعمه فروغ
14 خرداد 99 21:35
😘😘😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 خرداد 99 3:39
ای جانم شیطونای من🥰 
ماهگردت مبااارک عزیزه دلم🌺
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
یلدا
23 تیر 99 12:27
ده ماهگیت مبارک پسر خوشگل و ناز
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم 😍