امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

گالری عکسهای ۱۱ ماهگی

1399/3/18 0:16
929 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم.

و از خدای خویش بیش از همیشه سپاسگزار وجود نازنینت هستم.

همیشه باش.

همینقدر نزدیک.

همینطور مهربان.

همین‌اندازه ستودنی…




یک نفر باشد..
که وقتی نکاهش میکنی..
نه اینکه غصه هایت یادت برود ..
نه..
ولی یادت بیاورد ..
دلیل بزرگتری برای خوشحال شدن داری..
وتو پسرم..
بزرگترین دلیلی
عزیزترینم

 

میخواهم به خورشید بفهمانم

 

تو پر نورتری

تو زیبا تری

به دنیا بفهمانم تو برای من

از هر چیز دیگر مهم تری

 

کوچک رویایی من

 

دنیا اگر خودش را بکشد نمی تواند

به عشق من به تو شک کند

تمام بودنت را حس می کنم




پسر یعنی نفس

یعنی عشق مادر

یعنی خون و جان و همه‌ی وجود مادر


دعا می‌کنم که لبخند همیشه همراه چهره زیبایت باشد😊



همیشه دوستت دارم پسرکم💞💞💞

پسندها (12)

نظرات (8)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 خرداد 99 1:46
ماشاءالله امیر عباسمون دیگه آقا شده😍😍😍
یازده ماهگی گل پسر مبارک باشه😘😘😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
😍😍😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 خرداد 99 1:46
ماشاءالله امیر عباسمون دیگه آقا شده😍😍
یازده ماهگی گل پسر مبارک باشه😘😘
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
😍😍😍😍😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
18 خرداد 99 5:40
خدا حفظش کنه❤❤❤💋

18 خرداد 99 11:53
واااااییییی 😍😍😍😍😍😍
چه عکسای خوشکلی😍😍😍😍
ایشالا هزار ساله بشه😘😘😘
خوشحال میشم به وبم سر بزنید😉😘😉
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات خوشگل می بینه.
چشم حتما
مامان آیسلمامان آیسل
18 خرداد 99 12:30
خدا حفظش کنه امیر عباس شیرین و دوست داشتنی مون رو❤️
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون از لطفتون خدا آیسل جون رو براتون حفظ کنه😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 خرداد 99 14:12
چقدر زیبا و قشنگ!
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
نگاهت قشنگه عزیزم
عمه فروغعمه فروغ
18 خرداد 99 20:39
😘😘
یلدا
19 خرداد 99 19:04
مبارک مبارک مبارک باشه♥
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزمممممم