امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

چهارشنبه ۲۸ خردادماه👈 رویش اولین دندان😁

1399/4/3 6:56
163 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار ما به پایان رسید و گل پسرمون داره دندان دار میشه😉😁😉

👏👏👏👏👏
چهارشنبه شب رفته بودیم حدیث کسا خونه ی آقاجونینا، وقتی برگشتیم توی خونه بابایی بهت آب داد یهو گفت مگه امیرعباس دندون داره؟ گفتم نه گفت پس چرا لیوان که به ذهنش خورد صدا داد؟ گفتم از لثه هاش بوده!!🤔

آخر شب که داشتم باهات بازی می کردم و شما ذوق می کردی و می خندیدی یهو توی دهنت رو دیدم و متوجه رویش یه دندون کوچولو توی دهنت شدم و وقتی دست زدم دیدم بله انگار شروع شده😊

البته خیلی پیدا نیست و با دست زدن بهش میشه حس کرد.

(روز قبلش عمه فاطمه اینا اینجا بودند عمه خندید و دست به لثه های شما کشید و به شوخی گفت قدیمی ها می گفتم اگه عمه دست توی دهان بچه بکشه بچه زود دندون درمیاره! منم خندیدم و گفتم خوب شما دست بکشید که انشاالله پسرمون دندون دربیاره😉)

انشاالله وقتی دندونت کامل دراومد برای شما هم به جشن کوچولو می گیرم و آش دندون می پزم.

دوستت دارم عزیزم😍😍😍😍


 

پسندها (6)

نظرات (0)