امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای امیرعباس گلم

خاطرات پسر گلم

هفته ای که گذشت+رویش دندانهای جدید😊

1399/4/22 15:23
318 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام✋

امروز ۱۱ روزه که از عملت گذشته.🤷‍♂️

خداروشکر الان دیگه خوبی 🙋‍♂️

اما هفته ی سختی رو پشت سر گذاشتیم 🤦‍♂️

هفته ای پر از تب و استرس و نگرانی.🤒

بعد از عملت تا یکی دو روز خوب بودی اما شنبه عصر به صورت ناگهانی تب کردی و تبت رفت بالا.🤒

خیلی می ترسیدم که نکنه خدای ناکرده تبت به بالا و من متوجه نشم و تشنج کنی.😢

تبت به سختی پایین می اومد و چند تا شیاف در دو سه روز برات گذاشتیم تا تبت کنترل بشه.😦

گفتیم شاید به خاطر عملت بوده که تب کردی اما دوشنبه عصر که بردیمت پیش دکترت، آقای دکتر گفت که تبت کاری به عمل نداره و شیاف هایی هم که داده فقط برای دردت بوده و خداروشکر جای زخمها و بخیه هات هم خوب بود و اثری از عفونت نبود.😌

از مطب دکتر که بیرون اومدیم به پیشنهاد یکی از آشنایان بردیمت همون نزدیکی ها پیش به دکتر اطفال، آخه تبت خیلی بالا بود.😯

دکتری که اصلا حالیش نبود و اگه به حرف هاش گوش کرده بودم معلوم نیست چه بلائی سرت می اومد!!

آخه تا فهمید بیمارستان بستری بودی سریع گفت احتمال کرونا هست و اینقدر سر جونش می ترسید که از دور معاینه کرد و حتی تب و وزنت رو هم نگرفت و بعد هم تجویز کرد که دو تا شیاف با هم برات بگذاریم و بعدش هم هر ۲ ساعت یکبار برات شیاف بگذاریم!! و اگه تبت پایین نیومد بهت پروفن بدیم! 😔

ما که عمل نکردیم و تا فردای اون روز یعنی سه شنبه ۳، ۴ تا شیاف اونم وقتی که تبت می رفت روی ۳۹ برات گذاشتم برای اینکه تشنج نکنی و مدام بدن شویه ات می کردم و صلوات می فرستادم.😥

سه شنبه ظهر دوباره برای من پیش یه متخصص دیگه و اون گفت که احتمالا رزوئلا گرفتی و بیشتر بچه هایی که تازه دندون در میارن این تب رو می گیرن.

یادم اومد که ساره هم این تب رو گرفت و چندین روز تب داشت بعد هم بدنش دونه زد و چند ساعت بعدش خوب شد.

خانم دکتر گفت که تا فردا هم تب داری و اگه پس فردا هم ادامه داشت باید ببریمت آزمایش.

اما گفت که احتمال زیاد خوب میشی. 😊

وقتی بهش گفتم که اون دکتر چی گفته و اینکه باید برات شیاف بگذاریم گفت اصلا کرونا نیست و کرونا با علائم دیگه همراهه نه تب خالی و دیگه اینکه شیاف مال مرحله ی آخره اگه شربت آستامینوفن و پروفن عمل نکرد و چاره ی دیگه ای نداشتیم باید شیاف بگذاریم و اینکه دو تا شیاف با هم واقعا برای سن تو بده.

چقدر دلم سوخت که برات شیاف گذاشتم‌.😣

خدا از سر تقصیر اون دکتر نگذره‌‌‌. خدا میدونه اگه به تجویز عمل کرده بودم چی میشد!

خداروشکر از چهارشنبه شب دیگه تب نکردی و حالت بهتر شد.

و بدنت رفته رفته جون گرفت و دوباره سرپا شدی عزیزم.

الان که دارم برات می نویسم شما خوابی گلم و آجی ساره هم پایینه.😴

پ.ن۱. حدود ۲۵۰ گرم توی این چند روزه وزن کم کردی و حسابی لاغر شدی عزیزم.😯

پ.ن۲. روز شنبه عصر ۱۴ تیرماه متوجه ی دندان بالایی ات شدم که تا اون روز ندیده بودم! فکر کنم با دندان پایینی ات همزمان درآوردی که اندازه شون الان یکیه.😕

پ.ن۳. روز سه شنبه عصر ۱۷ تیرماه، آجی ساره دندان سومیت رو هم کشف کرد! و من مطمئن شدم که تبت به خاطر دندانهاته که با هم درآوردی.😁

پ.ن۴. دیروز صبح یعنی شنبه ۲۱ تیرماه متوجه دندان چهارمت شدیم!!! چهار دندان با هم!😊

یک سال دندان درنیاوردی و الان داری با هم دندان در میاری و حسابی اذیت میشی هم هوا گرمه و هم تب و ...🤔

انشاالله که دندانهای سالمی دربیاری گلم.

احتمالا اواخر این هفته یا هفته ی دیگه برات یه جشن دندونی کوچیک می گیریم و آش دندونی برات می پزم عزیزم😊

امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و خنده روی لبانت 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘


 

پسندها (11)

نظرات (5)

مامان آنیلمامان آنیل
22 تیر 99 15:35
همیشه سالم و موفق باشی گل پسر😍
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 تیر 99 16:48
آخی عزیزم دندون در آوردن کوچولوتون مبارک
انشاالله همیشه سلامت باشه
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
22 تیر 99 19:42
اي جاااااااااااااااااانم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 تیر 99 23:06
خدا قوت عزیزمن
چ روزهای سخت و پر تنشی رو گذروندید
خدارو هزار مرتبه شکر بخیر گذشت
همونطور ک خودتونم متوجه شدید تب دندون بوده
خدا حفظش کنه امیرعلی گل و ب خودش و آجی ساره و مامان و باباشون سلامتی و دل شاد و لب خندون عطا کنه
مامانی امیرعباس و ساره
پاسخ
ممنون عزیزم
آره خدا رو شکر که بخیر گذشت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 تیر 99 16:09
مرسی که خوب شدی خوشگل پسر😍😍😍